Titel

Geweldige verhalen hebben een persoonlijkheid. Overweeg om een geweldig verhaal te vertellen dat persoonlijkheid heeft. Het schrijven van een verhaal met persoonlijkheid voor potentiële klanten helpt bij het opbouwen van een relatie. Dit komt tot uiting in kleine eigenaardigheden zoals woordkeuzes of zinsdelen. Schrijf vanuit je standpunt, niet vanuit de ervaring van iemand anders.

Geweldige verhalen zijn voor iedereen, zelfs als ze maar voor één persoon zijn geschreven. Als je probeert te schrijven met een breed, algemeen publiek in gedachten, zal je verhaal nep klinken en emotie missen. Niemand zal geïnteresseerd zijn. Schrijf voor één persoon. Als het echt is voor de ene, is het ook echt voor de rest.

Eerste functie

Vertel wat de waarde is van
deze functie voor de klant.

Tweede functie

Schrijf wat de klant graag wilt weten,
niet wat je wilt tonen.

Derde functie

Een korte uitleg van deze geweldige
optie, in duidelijke woorden.